Set Kesuburan Shaklee

Set Kesuburan Shaklee

Sekiranya anda telah lama mendirikan rumahtangga tapi belum dikurniakan cahayamata, anda boleh merujuk kepada doktor pakar untuk mengetahui apakah masalah anda dan mendapatkan nasihat yang sewajarnya. Lepas tu sambil-sambil amalkan nasihat doktor, anda boleh cuba Vitamin Set Kesuburan Shaklee. Set Kesuburan Shaklee terdiri daripada Vitamin E Complex, GLA Complex, Energizing Soy Protein (ESP), Zinc, B Complex dan Vita-Lea. Anda tak semestinya kena ambil semuanya serentak sekaligus. Saya boleh nasihatkan anda vitamin mana yang perlu diambil sekiranya bajet anda adalah minimum :)
Rezeki anak sememangnya atas kuasa Allah. Apa yang penting adalah untuk sentiasa berusaha mendapatkan zuriat. InsyaAllah kalau dah ditakdirkan ini yang sesuai untuk anda, mana tahu kan kalau tak cuba dulu? Usaha, doa dan tawakal, semoga Allah kurniakan zuriat yang sihat, comel, bijak, soleh dan solehah! :)

Testimoni Set Kesuburan Shaklee
= Hamil setelah 3 tahun berkahwin. Pengguna mengamalkan GLA Complex, B Complex, Vitamin E dan Zink.
 Hamil setelah 3 tahun berkahwin!

= Hamil setelah setahun berkahwin. Pengguna mengamalkan Vitamin E Complex, GLA Complex, Energizing Soy Protein (ESP), B Complex, Zink dan Vita-Lea.

Hamil setelah setahun berkahwin!
= Hamil setelah hampir setahun berkahwin. Mengamalkan Set Kesuburan selama 2 bulan sebelum disahkan hamil! Pengguna mengamalkan Vita-Lea, Vitamin C, Vitamin E Complex, B Complex dan Zinc.
Hamil setelah 2 bulan amalkan Set Kesuburan Shaklee


Wakil Pengedar Shaklee Anda
Nur Nazifa
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 967538 ] 
♥ Contact Number : 0175681350
♥ SMS/WhatsApp : 0199553057
♥ Emel : ifasweetiepie@gmail.com

No comments:

JADUAL PEMAKANAN SHAKLEE

JADUAL PEMAKANAN SHAKLEE

About Me

My photo
KUALA LUMPUR, KUALA LUMPUR, Malaysia
♥ Yg kecik-kecik tu saya lah! ♥